Hej!

Hej allihopa!
Detta är mitt första inlägg här, och jag har även en annan blogg www.bire.blogg.se.
Men där skriver jag inte lika mycket om hästar som jag kommer göra här. ;)
Jag kan då berätta lite om mig själv.
Jag heter Rebecca Andersson och är 15 år. Jag bor i småland med min familj.
Vi har 4 hästar och 1 hund. Hästarna heter Camomill, Celine, Carmen och Lafayette!
Jag har tävlat upp till msv b hoppning på ponny med placeringar. På stor häst har jag vinster och placeringar upp till 120 cm.
Jag tävlar också lite dressyr på min mammas häst Celine. Med henne jag har vinster till LA:4. Bl.a DM guld -09. :)
Camomill är bara 6 år, och på henne har jag tävlat hoppning upp till 120 cm felfritt.
Jag kommer att ladda upp massa bilder på mina hästar när jag tränar, tävlar m.m.
Hoppas att ni kommer gilla det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0